Steam Achievement Manager games update

The following games have been added to the list of games that have achievements:

  • Crazy Taxi
  • SEGA Bass Fishing
  • Sonic Adventure DX
  • Space Channel 5: Part 2

View all SAM updates.

Download SAM.

Tags:

3 Responses to “Steam Achievement Manager games update”

  1. Ancc says:

    Hello,

    I get this error when I open a game windows. After this, the windows is open but achievements don’t show.

    ************** Texte de l’exception **************
    System.Reflection.TargetInvocationException: Une exception a été levée par la cible d’un appel. —> System.AccessViolationException: Tentative de lecture ou d’écriture de mémoire protégée. Cela indique souvent qu’une autre mémoire est endommagée.
    à SAM.API.Wrappers.SteamApps003.NativeGetCurrentGameLanguage.Invoke(IntPtr thisObject)
    — Fin de la trace de la pile d’exception interne —
    à System.RuntimeMethodHandle._InvokeMethodFast(Object target, Object[] arguments, SignatureStruct& sig, MethodAttributes methodAttributes, RuntimeTypeHandle typeOwner)
    à System.RuntimeMethodHandle.InvokeMethodFast(Object target, Object[] arguments, Signature sig, MethodAttributes methodAttributes, RuntimeTypeHandle typeOwner)
    à System.Reflection.RuntimeMethodInfo.Invoke(Object obj, BindingFlags invokeAttr, Binder binder, Object[] parameters, CultureInfo culture, Boolean skipVisibilityChecks)
    à System.Delegate.DynamicInvokeImpl(Object[] args)
    à SAM.API.NativeWrapper`1.Call[TReturn,TDelegate](IntPtr pointer, Object[] args)
    à SAM.API.Wrappers.SteamApps003.GetCurrentGameLanguage()
    à SAM.Game.Manager.LoadUserGameStatsSchema()
    à SAM.Game.Manager.OnUserStatsReceived(UserStatsReceived param)
    à SAM.API.Callback`1.Run(IntPtr pvParam)
    à SAM.API.Client.RunCallbacks(Boolean server)
    à SAM.Game.Manager.OnTimer(Object sender, EventArgs e)
    à System.Windows.Forms.Timer.OnTick(EventArgs e)
    à System.Windows.Forms.Timer.TimerNativeWindow.WndProc(Message& m)
    à System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)

    ************** Assemblys chargés **************
    mscorlib
    Version de l’assembly : 2.0.0.0
    Version Win32 : 2.0.50727.8000 (FX35W81RTMGDR.050727-8000)
    CodeBase : file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
    —————————————-
    SAM.Game
    Version de l’assembly : 6.3.0.987
    Version Win32 : 6.3.0.987
    CodeBase : file:///C:/Jeux/Autres/Outils/SAM/SAM.Game.exe
    —————————————-
    SAM.API
    Version de l’assembly : 6.3.0.799
    Version Win32 : 6.3.0.799
    CodeBase : file:///C:/Jeux/Autres/Outils/SAM/SAM.API.DLL
    —————————————-
    System.Windows.Forms
    Version de l’assembly : 2.0.0.0
    Version Win32 : 2.0.50727.7905 (win9rel.050727-7900)
    CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
    —————————————-
    System
    Version de l’assembly : 2.0.0.0
    Version Win32 : 2.0.50727.7905 (win9rel.050727-7900)
    CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
    —————————————-
    System.Drawing
    Version de l’assembly : 2.0.0.0
    Version Win32 : 2.0.50727.7905 (win9rel.050727-7900)
    CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
    —————————————-
    System.Windows.Forms.resources
    Version de l’assembly : 2.0.0.0
    Version Win32 : 2.0.50727.7905 (win9rel.050727-7900)
    CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms.resources/2.0.0.0_fr_b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.resources.dll
    —————————————-
    System.Core
    Version de l’assembly : 3.5.0.0
    Version Win32 : 3.5.30729.7903 built by: Win9Rel
    CodeBase : file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Core/3.5.0.0__b77a5c561934e089/System.Core.dll
    —————————————-
    mscorlib.resources
    Version de l’assembly : 2.0.0.0
    Version Win32 : 2.0.50727.8000 (FX35W81RTMGDR.050727-8000)
    CodeBase : file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
    —————————————-

  2. dfkjhgfdkjgd says:

    Hello gib, can you add an option to unstick, or stick all achvimients, because I just wanted to unlock a single achvimient, I pressed the lock button thinking that it would unstick all the achvimients, well, now I have my achvimients reseted even the ones I achiviend in a legit way, can you PLZ add this option? thanks